In Italië zeggen we: ‘loro chi creare il percorso che altri potranno seguire’ Het betekent: het pad dat jij creëert kunnen anderen volgen. De uitspraak zegt dat exclusiviteit bijdraagt aan succes. Er zijn genoeg anderen, jezelf zijn maakt jou een Capo.

Bij Capo streven we naar het bieden van een exclusieve ervaring. Waarom hetzelfde doen als het ook anders kan? Juist de exclusieve ervaringen geven het leven sjeu. Op onze manier onderscheiden wij ons van de massa en maken wij jouw koopervaring bijzonder.

Loro chi creare il percorso che altri potranno seguire

Confectie trek je uit het rek, maar maatkleding moet gemaakt worden en daar wacht je vier weken op, net als bij een auto en dat is oké. Je mag dan ook iets extra’s verwachten. Capo is meer dan perfect maatwerk. Uiteraard kan een relatie bij ons de beste kwaliteit verwachten, maar dat is niet het enige wat ons onderscheidt. Het is de beleving van Capo, de wijze waarop jouw exclusiviteit gezien wordt, het mensgerichte contact en de mooie ervaring eromheen. Capo is meer dan een kledingmerk in het hogere segment, Capo is energie.

Het beste artikel verkopen, dat doen er meer. De meerwaarde van Capo is alles om het product heen. Capo levert het beste, niet alleen in kleding, maar ook in service, de events die we organiseren en de fun die wij toevoegen. Bijvoorbeeld onze partnership met een wijnboer in Zuid-Frankrijk. Met tien relaties vliegen we in een privéjet naar Zuid-Frankrijk, we gaan daar de wijngaard in, proeven prachtige wijnen en overnachten op het chateau. We creëren een beleving, een clubgevoel, een relatie waar je op kunt bouwen, dat maakt ons uniek. Exclusiviteit is meer dan het product, exclusiviteit is het totaalplaatje.